مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-11بين الملل

معادله جدید سید حسن نصرالله برای بازگرداندن لبنان به دوران عزت


دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود، از معادله جدیدی مقابل دشمنان لبنان و بازگرداندن این کشور به دوران ثبات، حاکمیت و رفاه ملی، رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در سخنرانی روز دوشنبه اخیرش، معادله جدید گاز در مقابل امنیت را طرح کرد.

آیا گرسنه نگه داشتن لبنانی ها و ورشکستگی دولت موجب خواهد شد که آن ها به سوی یک رویارویی در آب های شرقی مدیترانه و به ویژه سکوهای استخراج نفت و گاز حرکت کنند؟ رونمایی سید حسن نصرالله از معادله جدید در قبال دشمنان لبنان عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم، با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت: سخنرانی های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، به دلیل مواضعی که اعلام می کند و نیز اطلاعاتی که نقشه راهی را برای رویدادها نه تنها در لبنان، بلکه در کل منطقه خاورمیانه، ترسیم می کند، حائر اهمیت است.

اما سخنان اخیرش در روز دوشنبه پیش، متفاوت بود، نه تنها در سطح انتخابات آتی و قریب الوقوع پارلمان، که در سطح مهم ترین مسئله لبنان، که اقدام اسراییل و آمریکا در از بین بردن  مطالبه لبنانی ها در استخراج نفت و گاز در آب های منطقه و مرتبط کردن این مطالبه به شرایط خلع سلاح مقاومت اسلامی تحت رهبری حزب الله و به کارگیری انتخابات آتی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله جدید سید حسن نصرالله برای بازگرداندن لبنان به دوران عزت

معادله جدید سید حسن نصرالله برای بازگرداندن لبنان به دوران عزت