مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-11سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفان: برای حل مشکلات کشور باید در کنار دولت خدمتگزار بایستیم


رییس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات کشور در کنار دولت خدمتگزار بایستیم، گفت:باید برای برقراری دولت و کم کردن فاصله طبقاتی و پشتیبانی از تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در مراسم یادواره ملی شهدای دانش آموزی و فرهنگیان عشایر جنوب کشور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، به نقش و اهمیت عشایر کشور در دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیش از روی کار آمدن حکومت رضاخان توسط انگلستان، قدرت و نیروی داخلی کشور را عشایر تشکیل می دادند و این حقیقت غیر قابل انکار گذشته کشور ما است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این عشایر بودند که در جنگ ها و در مقابل هجوم بیگانگان صف آرایی کرده و فتوحات بزرگی را نصیب ملت ایران می کردند.

  سلیمانی با بیان اینکه مهمترین سیاست داخلی رضاخان مخالفت و سرکوب عشایر بود، گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل و با بیعتی که عشایر با امام راحل انجام دادند نقش و حضور عشایر در مقابله با رژیم منفور پهلوی بیشتر هویدا شد.

وی با بیان  اینکه راهبرد امام راحل راهبرد به میدان آوردن ملت ایران و عشایر غیور و شرافتمند بود، افزود: بسیاری از دلاوران در دفاع مقدس از میان عشایر برخاستند، عشایر در برخی از استان ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفان: برای حل مشکلات کشور باید در کنار دولت خدمتگزار بایستیم

رییس سازمان بسیج مستضعفان: برای حل مشکلات کشور باید در کنار دولت خدمتگزار بایستیم