مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-11سياسي

پسر ترامپ: آمریکا کمبود شیرخشک دارد، کنگره 40 میلیارد دلار به اوکراین می دهد


پسر رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در توییتی انتقادی نوشت که آمریکا با مشکل کمبود شیرخشک مواجه است اما در این شرایط کنگره به دنبال ارسال 40 میلیارد دلار به اوکراین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ جونیور فرزند ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور جنجالی سابق ایالات متحده، اقدام مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در به تصویب درآوردن کمک اضافی 40 میلیارد دلاری به اوکراین را در شرایطی که این کشور با معضل کمبود شیرخشک مواجه شده، مورد انتقاد قرار داد.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، در این خصوص نوشت: در حال حاضر نمی توانید شیرخشک در ایالات متحده پیدا کنید اما کنگره امروز به ارسال 40 میلیارد دلار به اوکراین رأی می دهد.

برای تغییر وضعیت، بیاییم آمریکا را در اولویت قرار دهیم .

پسر ترامپ در حالی چنین پیامی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که رسانه های آمریکایی گزارش دادند شرکت های بزرگ تولید شیرخشک کودک در ایالات متحده به خاطر کاهش شدید تولید و ذخیره انبار این محصول، سهمیه بندی آن را کلید زدند.

سی ان ان گزارش داده که خرید شیرخشک به یک مشکل جدی برای والدین آمریکایی تبدیل شده و برخی از آنها مجبور شده اند برای خرید شیرخشک به یک ایالت دیگر سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر ترامپ: آمریکا کمبود شیرخشک دارد، کنگره 40 میلیارد دلار به اوکراین می دهد

پسر ترامپ: آمریکا کمبود شیرخشک دارد، کنگره 40 میلیارد دلار به اوکراین می دهد