مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-11سياسي

اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مردم درباره مردمی سازی یارانه ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مردم در زمینه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قطعاً با استقبال مردم مواجه شده و باعث موفقیت طرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان اردبیل اظهار کرد: اقتصاددانان آگاه و دلسوز کشور برای مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها اجماع داشته و اجرای این طرح را به نفع مردم و کشور می دانند.

وی افزود: ارائه اطلاعات و تحلیل روشن، دقیق و شفاف به مردم در زمینه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قطعاً با استقبال مردم مواجه شده و باعث موفقیت طرح می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: هیچ یک از نخبگان اقتصادی آگاه در کشور مخالف این طرح نیستند و همه اضلاع نظام و نخبگان و اقتصاددانان برای اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و جراحی اقتصادی اتفاق نظر دارند.

قاسمیان بیان کرد: از تمامی فعالان رسانه ای، نخبگان، روحانیون، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه درخواست داریم در راستای تحقق برنامه های مهم اقتصادی دولت و همراه سازی افکار عمومی با این برنامه ها به جهاد تبیین پرداخته و روشنگری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مردم درباره مردمی سازی یارانه ها

اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مردم درباره مردمی سازی یارانه ها