مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-11سياسي

رویکرد گمرک در دولت سیزدهم مقابله با فساد است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گمرک ایران گفت: رویکرد گمرک در دولت سیزدهم شفافیت، پویایی، کارآمدی و مقابله با فساد است.

- محسن جلواتی ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های دبیرخانه اوراسیا در گیلان اظهار کرد: یکی از اهداف سیاسی دولت سیزدهم توسعه معاهدات منطقه ای با سایر کشورها است.

وی با اشاره به اهمیت کریدور شمال-جنوب و ضرورت فراهم سازی بسترهای لازم برای راه اندازی هرچه سریع تر این کریدور استراتژیک، افزود: در حال حاضر ایران به عنوان مسیر ترانزیتی استراتژیک صادرات کالاهای روسی از طریق دریای خزر و مسیر تجاری شمال – جنوب است و اگر زیر ساخت های لازم برای جذب این کالاها فراهم نشود ترکیه به عنوان رقیب این کالا را جذب می کند.

جلواتی با بیان اینکه اتصال راه آهن رشت به آستارا برای تکمیل کریدور شمال و جنوب و رشد اقتصادی منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر بخاطر جنگ روسیه با اوکراین 400 میلیارد دلار کالا در کشور روسیه وجود دارد که با راه اندازی کریدور شمال-جنوب می توان کالا را از مسیر آستارا به رشت و به جنوب منتقل کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گمرک ایران با اشاره به اینکه گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور محسوب می شود، گفت: برای تحقق اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد گمرک در دولت سیزدهم مقابله با فساد است

رویکرد گمرک در دولت سیزدهم مقابله با فساد است