مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-11سياسي

لزوم احیای امر اهل بیت (ع)/ 80 هزار هیئت مذهبی در کشور داریم


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ولایت و احیای امر اهل بیت (ع) نعمت واقعی محسوب می شود، گفت: باید همواره در مسیر ولایت خدمت کنیم.

- بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ولایت و احیای امر اهل بیت (ع) نعمت واقعی محسوب می شود، گفت: باید همواره در مسیر ولایت خدمت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار ظهر چهارشنبه در جلسه شورای خدمات بنیاد دعبل خزایی در استان با بیان اینکه نعمت ولایت و احیای امر اهل بیت نعمات اصلی محسوب می شوند، تصریح کرد: باید همواره در این عرصه باشیم و خدمت رسانی کنیم.

وی استمرار در این مسیر و سپاسگزاری از خداوند را مسئله مهم برشمرد و گفت: باید هموار در مسیر اهل بیت و راه خدمت به مردم باشیم.

حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد دعبل خزایی کشور با تقدیر از تلاش های محمد محسن زاده شاعر آیینی و مداح پیشکسوت استان افزود: بنیاد دعبل یک فضایی در حوزه فرهنگی و شبکه سازی ایجاد کرده است و حمایت از هیئات از جمله برنامه ها است.

وی شمار مداحان را 90 هزار نفر و تعداد هیئات را 80 هزار هیئت ذکر کرد و گفت: در دوران کرونا اعتماد مردم به هیئات بیشتر شده است و هیئات نیز همواره در کنار مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای امر اهل بیت (ع)/ 80 هزار هیئت مذهبی در کشور داریم

لزوم احیای امر اهل بیت (ع)/ 80 هزار هیئت مذهبی در کشور داریم