مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-11اقتصادي

ذخیره آب سدهای استان تهران 28 درصد کاهش یافت


حجم آب سد لار 87 میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با موجودی 129 میلیون مترمکعبی پارسال، 42 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می دهد.

حجم آب سد ماملو نیز از 121 میلیون مترمکعب سال گذشته، - به 72 میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت: ذخیره سدهای تامین کننده آب آشامیدنی این استان هم اکنون 580 میلیون متر مکعب است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 28 درصدی روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شرکت آب منطقه ای استان تهران، محمد شهریاری اظهار داشت: ذخیره سدهای تامین کننده آب آشامیدنی استان تهران در حال حاضر 580 میلیون مترمکعب است؛ در حالیکه این رقم در روز مشابه سال گذشته 807 میلیون مترمکعب بوده است که بر همین اساس ذخیره آب در مخازن سدهای استان نسبت به سال گذشته 28 درصدکاهش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان ورودی آب به سدهای پنج گانه استان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، حدود 709 میلیون مترمکعب است که این مقدار در مدت مشابه سال آبی گذشته بیش از 940 میلیون متر مکعب بود، افزود: باوجود بارش های اخیر، میزان ورودی آب به سدهای تامین کننده آب آشامیدنی تهران همچنان نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته با کاهش 25 درصدی روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره آب سدهای استان تهران 28 درصد کاهش یافت

ذخیره آب سدهای استان تهران 28 درصد کاهش یافت