مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-11بين الملل

عمان: از تلاش های بین المللی برای موفقیت مذاکرات وین حمایت می کنیم


وزیر امور خارجه عمان با بیان اینکه عمان در تعلیق مذاکرات هسته ای طرفی را مقصر نمی داند، گفت که مسقط از تلاش های بین المللی برای به موفقیت رساندن مذاکرات هسته ای ایران حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سرگیی لاوروف همتای روسی خود در مسقط حاضر شد.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عمان ، وزیر امور خارجه عمان در بخشی از این کنفرانس به مذاکرات هسته ای ایران پرداخت و گفت: سلطنت عمان از تمام تلاش های بین الملل برای به موفقیت رساندن مذاکرات پرونده هسته ای ایران حمایت می کند و طرفی را در تعلیق مذاکرات مقصر نمی داند؛ اما ما از گفت و گو و صحبت مستقیم حمایت می کنیم.

البوسعیدی همچنین اظهار داشت که با همتای روسی خود درباره بسیاری از موضوعات مورد اهتمام مشترک رایزنی کرده و به مسئله منطقه ای و بین المللی پرداخته است.

وی در این خصوص گفت: سلطنت عمان اوضاع اوکراین را با اهتمام فراوان دنبال می کند و از تمامی طرف ها می خواهد که برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت خویشتن داری کنند و به صورت مسالمت آمیز به حل اختلافات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان: از تلاش های بین المللی برای موفقیت مذاکرات وین حمایت می کنیم

عمان: از تلاش های بین المللی برای موفقیت مذاکرات وین حمایت می کنیم