مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-11اقتصادي

رشد 3.75 درصدی ولادت در اصفهان بعد از گذشت 30 سال


مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت:در سال 1400 بعد از گذشت 30 سال که هر سال به صورت متناوب و با کاهش حجم ولادت سالیانه روبه رو بودیم، در سال گذشته با رشد 3.

- حسین غفرانی کجانی، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی به خاطر قرار گرفتن در محورهای آماری جمعیتی بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: ولادت و وفات باید در مهلت قانونی 15 و 10 روزه ثبت شوند چرا که آمار در بسترسازی توسعه و چشم انداز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه از جمعیت به عنوان یک مؤلفه قدرت یاد می شود، افزود: در سال 1400 بعد از گذشت 30 سال که هر سال به صورت متناوب و با کاهش حجم ولادت سالیانه روبه رو بودیم، در سال گذشته نه تنها تجربه کاهش ولادت تکرار نشد، بلکه با رشد مثبت 3.

75 درصدی ولادت در استان روبرو بودیم.

غفرانی با تأکید بر اینکه امیدوار هستیم با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رشد جمعیت پایدار و مستمر بماند، گفت: اجرای  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت تکالیف دستگاهی به آن پرداخته شده است و دستگاه های اجرایی باید با حمایت از اجرای دقیق قانون حمایت از خانواده و فرزندآوری، روند رو به رشد جمعیت را تثبیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3.75 درصدی ولادت در اصفهان بعد از گذشت 30 سال

رشد 3.75 درصدی ولادت در اصفهان بعد از گذشت 30 سال