مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-11اقتصادي

افزایش 30 درصدی آبرسانی سیار به روستاهای اردستان


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت:در حال حاضر برای 75 روستا آبرسانی سیار انجام می شود که تعداد سرویس های آبرسانی نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است.

- اردستان-رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت:در حال حاضر برای 75 روستا آبرسانی سیار انجام می شود و تعداد سرویس های آبرسانی نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است.

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آب و فاضلاب شهرستان اردستان دارای سه شهر ،108 روستای تحت پوشش و 45 روستای غیر تحت پوشش است.

وی با اشاره به وجود 27 هزار مشترک صنعتی، خانگی و تجاری، افزود: میزان خط انتقال شهری 142 کیلومتر و خط روستایی 390 کیلومتر است که میزان شبکه توزیع آب شهری 242 کیلومتر است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان با اشاره به طرح های آبرسانی در شهرستان، خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع آبرسانی به بخش برزاوند از جمله طرح ها است که شامل 19 روستا بوده که حدود 12 کیلومتر لوله گذاری آن انجام شده و ضمن گرفتن مجوز حفر چاه در این منطقه برای عقد قرارداد ارسال شده تا با انتخاب پیمانکار چاه در این منطقه حفر شود.

آبرسانی سیار به 12 روستای مجتمع برزواند دهقانی ادامه داد: در حال حاضر از بین 19 روستای مجتمع برزواند برای 12 روستای آن آبرسانی سیار انجام می شود که گاهی از این میان حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی آبرسانی سیار به روستاهای اردستان

افزایش 30 درصدی آبرسانی سیار به روستاهای اردستان