مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-11پزشكي

خرید 11 دستگاه برای بی خطرسازی زباله های بیمارستانی کرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از خرید 11 دستگاه برای بی خطرساز زباله های بیمارستانی کرمانشاه خبر داد.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قانون وظیفه هر دستگاه در قبال پسماندهای عفونی مشخص شده و نیاز است که تمام دستگاه ها به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: به عنوان دانشگاه علوم پزشکی وظیفه قانونی دانشگاه این است که پسماندهای عفونی بیمارستان ها را غیر عفونی و بی خطر کنیم و پس از آن باید تحویل شهرداری شده و شهرداری موظف است در خصوص دفع این پسماندها اقدام کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به در نظر گرفتن زمینی برای دفع زباله های بیمارستانی، تصریح کرد: شهرداری در این زمینه زمینی در سراب قنبر تعیین کرده که جای نامناسبی است و برای کمک به این نهاد چندین نقطه را مشخص کرده و مشاور گرفته ایم که بهترین نقطه برای این کار انتخاب شود.

شکیبا بیان کرد: در حال حاضر زمینی انتخاب شده که در اختیار منابع طبیعی است و قرار شده این زمین به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و سپس از طرف این مجموعه به شهرداری کرمانشاه تحویل داده شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی بیمارستان های استان کرمانشاه مجهز به دستگاه بی خطرساز هستند و خرید و راه اندازی 11 دستگاه جدید هم در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 11 دستگاه برای بی خطرسازی زباله های بیمارستانی کرمانشاه

خرید 11 دستگاه برای بی خطرسازی زباله های بیمارستانی کرمانشاه