مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-11اقتصادي

150 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به نیازمندان کمک شده است


معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد گفت: طی سال 1400 در خراسان جنوبی حدود 150-160 میلیارد به نیازمندان کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده صبح چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد مردمی کردن و کیفی سازی برنامه های خیریه است، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور 9 هزار مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد فعالیت می کنند که 50 -60 هزار عامل دارند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه 20 درصد مراکز نیکوکاری ما به صورت تخصصی فعالیت می کنند، بیان کرد: در زمینه توانمندسازی مددجویان باید به این نکته اشاره کنیم که بخشی از افراد بعد از اتمام دوران تحصیل شاغل می شود، تشکیل خانواده داده و به معنای واقعی خودکفایی را به دست می آورند.

آسوده ادامه داد: اما برخی از افراد که کسب و کاری را راه انداخته اند شاید در سال گذشته خودکفا شده باشند ولی به طور طبیعی به واسطه شرایط اقتصادی باز هم نیاز به حمایت و توجه خواهند داشت.

جمع آوری هزار و 600 میلیارد تومان زکات وی با اشاره به اینکه 5 میلیون صندوق صدقه در محل کسب و کار و خانه های مردم وجود دارد، بیان کرد: بخشی از مجموعه خیرین ما در حوزه زکات فعالیت دارند که در سال گذشته هزار و 600 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به نیازمندان کمک شده است

150 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به نیازمندان کمک شده است