مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-11پزشكي

ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه افتتاح می شود/حمایت از 13.9 درصد زوجین نابارور


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افتتاح ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه طی هفته آینده خبر داد و گفت: ماه های آینده بیمارستان اکباتان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا طهماسبی ظهر امروز در نشست خبری هفته سلامت با اشاره به وجود 3 هزار تخت بیمارستانی در استان اظهار کرد: طبق استاندارد موجود این تعداد تخت بیمارستانی پاسخگوی نسبی نیازهاست و باید تخت هایی نیز اضافه شود که با افتتاح به زودی برخی از پروژه های بیمارستانی تعدادی از آنها محقق خواهد شد.

وی از افتتاح ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه طی هفته آینده خبر داد و گفت: ماه های آینده بیمارستان اکباتان نیز افتتاح می شود که امیدواریم با تجهیز به موقع راه اندازی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه مدتی ساخت مرکز جامع سرطان متوقف شده بود که با پیگیری توانستیم بار دیگر رضایت بنیاد فرشچیان را جلب کنیم تا کار صورت گیرد عنوان کرد: امیدواریم امسال این مرکز راه اندازی شود؛ فاز اول شیمی درمانی راه اندازی شده و خدمات ارائه می شود.

راه اندازی رادیوتراپی در مرکز جامع سرطان وی با بیان اینکه در مسیر راه اندازی رادیوتراپی، ستاد فرمان امام(ره) کمک های خوبی داشته تا این بخش نیز در مرکز جامع سرطان راه اندازی شود افزود: ستاد فرمان امام(ره) در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه افتتاح می شود/حمایت از 13.9 درصد زوجین نابارور

ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه افتتاح می شود/حمایت از 13.9 درصد زوجین نابارور