مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-11سياسي

شهرستان قرچک فاقد ادارات و ساختمان اداری مناسب است


در حال حاضر در شهرستان قرچک 60 درصد ادارات قرچک در ساختمان استیجاری مستقر هستند، شأن و منزلت مردم قرچک این نیست که شهروندان برای دریافت خدمات به ساختمان های اجاره ای بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مباحثی که در کشور مطرح شده یارانه ها حذف نمی شود بلکه این یارانه ها هدفمندتر ارائه خداهد شد، وظیفه و تکلیف همه ما است که در این امر روشنگری کنیم.

وی گفت: در حوزه تامین امنیت توقع داریم مردم در کنار دولت باشد، رسانه های معاند به دنبال تخریب نظام است، وطیفه ما مسؤولان است تا در جامعه اطلاع رسانی لازم و کافی را داشته باشیم، باید مردم را در خصوص جراحی بزرگ اقتصادی آگاه کنیم تا دچار مشکل نشویم.

فرماندار قرچک در این جلسه افزود: در حال حاضر در شهرستان قرچک 60 درصد ادارات قرچک در ساختمان استیجاری مستقر هستند، شأن و منزلت مردم قرچک این نیست که شهروندان برای دریافت خدمات به ساختمان های اجاره ای بروند.

فاتحی نژاد بیان کرد: قرچک نیازمند دریافت اعتبارات عمرانی است و از بدو تاسیس خیلی از پروژه های عمرانی به خاطر کمبود اعتبار و منابع مالی به اتمام نرسیده و هر چه سریعتر پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان قرچک فاقد ادارات و ساختمان اداری مناسب است

شهرستان قرچک فاقد ادارات و ساختمان اداری مناسب است