مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-11حوادث

کشف بیش از 80 تن کالای احتکاری و قاچاق در کرمان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف 45 تن روغن خوراکی قاچاق از 3 دستگاه کامیون در محور کرمان - بم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی اظهار داشت: ماموران امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی مرصاد در حین کنترل خودروهای عبوری محور کرمان - بم به 3 دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

   وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها 45 تن روغن خوراکی و فاقد مجوز قانونی را کشف و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 22 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کردند.

کشف 42 تن انواع کالای اساسی احتکاری در شهرستان انار سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار از شناسایی 3 انبار احتکار اقلام و کالاهای اساسی با کشف 42 تن انواع مواد غذایی در این انبارها خبر داد و افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبارها در مجموع 42 تن اقلام احتکاری شامل برنج، ماکارانی، قند و غلات را کشف و در این رابطه سه متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این اقلام خوراکی از سوی کارشناسان حدود 7 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس در خصوص گزارش هرگونه تخلف اقتصادی می تواند در پیشگیری از احتکار اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 80 تن کالای احتکاری و قاچاق در کرمان

کشف بیش از 80 تن کالای احتکاری و قاچاق در کرمان