مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-11پزشكي

برگزیدگان جشنواره «فرشته رحمت» تجلیل شدند


برگزیدگان جشنواره «فرشته رحمت» در سه بخش دلنوشته، عکس و فیلم با حضور مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرشته رحمت با اشاره به اینکه مردم اغلب خود را در موقعیت قیاس با دیگران قرار می دهند، اظهار کرد: یکی از این موارد قیاس فعالیت کادر درمان با دیگر مشاغل است که پاندمی کرونا غیر قابل مقایسه بودن این موقعیت ها را با توجه به در معرض خطر قرار گرفتن اثبات کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه همه مشاغل در ایام شیوع ویروس کرونا برای دوری از این ویروس برنامه ریزی کردند، افزود: این واضح است که این برنامه ریزی برای کادر درمان و پرستاران کاملاً متفاوت و برای رفتن به دل خطر یعنی مواجهه مستقیم و خطرناک با ویروس بود.

وی یکی از ایرادهای وارد به رفتار جامعه ایرانی را خود کم بینی دانست و افزود: داستان فداکاری های مردم دیگر کشورها در کتاب های درسی ما روایت می شود در حالی که این اقدام در مورد اقدامات ایثارگرانه مردم جامعه ایران انجام نمی شود.

بختیاری تقدیر از ایثارگری و فداکاری اقشار مختلف از جمله پرستاران را موجب الگوسازی برای آینده دانست و گفت: همه باید برای الگو سازی از بین مردم ایران تلاش کنیم چرا که این اقدام منجر به تقویت اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره «فرشته رحمت» تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره «فرشته رحمت» تجلیل شدند