مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-11سياسي

کم آبی از مهمترین اولویت های خراسان شمالی است


سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان، گفت: کم آبی از اولویت های مورد پیگیری در این سفر خواهد بود.

- ، حسن ناهیدی ظهر چهار شنبه در همایش روز ملی شوراهای بخش مرکزی اسفراین که در فرمانداری این شهر برگزار شد، نگاه دولت را مردم محوری دانست و اظهار کرد: دولت بدون نظر و مشورت مردم اقدامی انجام نمی دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: دولت مردمی بر اساس نگاه مردم محوری به دنبال رفع مشکلات به ویژه برای مناطق روستایی است.

وی دقیق ترین نوع انتخابات را، انتخابات شوراهای روستایی عنوان کرد و گفت: مردم به عملکرد و توان فرد رأی می دهند و چون این افراد از بطن و از بین مردم برخاسته اند، اگر اعتراض و انتقادی هم می کنند صدای جامعه خود هستند.

ناهیدی با اشاره به سفر هیأت دولت در آینده نزدیک به خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: بحث آب یکی از مهمترین موضوعات استان است لذا اولویت های احصاء شده توسط فرمانداران نیز بر همین مبنا می باشد.

وی به حذف ارز ترجیحی اشاره داشت و افزود: حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی برای ساماندهی اقتصاد کشور یک ضرورت است و آثار و نتایج مثبتی در زندگی مردم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی از مهمترین اولویت های خراسان شمالی است

کم آبی از مهمترین اولویت های خراسان شمالی است