مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-11اقتصادي

اشتغال بیش از 1100 نفر در طرح مشاغل خانگی اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل، 1100 نفر از متقاضیان این طرح به بازار کار معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهران اوچی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل، 1100 نفر از متقاضیان این طرح به بازار کار معرفی شده اند و در سال جاری فعالیت های دبیرخانه توسعه مشاغل خانگی استان واقع در جهاد دانشگاهی، برای تحقق سهمیه اشتغال 2000 نفری این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر فاز دوم اجرایی این طرح شامل توانمندسازی، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی متقاضیان و شبکه سازی در حال اجرا است.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از استعدادسنجی 2 هزار و 150 نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در استان خبر داد و بیان کرد: از آغاز طرح تاکنون 2 هزار و 964 نفر از آموزش های مهارتی و توانمندسازی جهاد دانشگاهی بهره مند شده اند.

اوچی ادامه داد: پس از ارزیابی های متعدد و استعدادسنجی متقاضیان، دوره های متعدد آموزشی و مشاوره ای برای این افراد در رشته های قالی بافی، خیاطی، تولید گیاهان دارویی، چرم دوزی، تابلوفرش، مترجمی، انیماتور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 1100 نفر در طرح مشاغل خانگی اردبیل

اشتغال بیش از 1100 نفر در طرح مشاغل خانگی اردبیل