مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-11اقتصادي

وزیر صنعت: اختلاف قیمت بازار داخلی و خارجی عامل کمبود روغن


به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده اند.

- سید رضا فاطمی امین: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت، درباره وضعیت تامین روغن نباتی و ماکارونی در بازار، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که با خانه ملت گفت وگو کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی از سامانه جامع تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: اختلاف قیمت بازار داخلی و خارجی عامل کمبود روغن

وزیر صنعت: اختلاف قیمت بازار داخلی و خارجی عامل کمبود روغن