مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-11اجتماعي

خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور


سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش گرادیان فشار و نفوذ گرد و خاک و وزش باد شدید تا بسیار شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، - کاهش دید افقی از پنجشنبه تا شنبه (22 تا 24 اردیبهشت) خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید تا بسیار شدید، خیزش گردوخاک و افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش گرادیان فشار و نفوذ گرد و خاک و وزش باد شدید تا بسیار شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی از پنجشنبه تا شنبه (22 تا 24 اردیبهشت) خبر داد.

این شرایط جوی روز پنجشنبه در خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، جمعه درسمنان، خراسان جنوبی، جنوب تهران، شمال سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام، بوشهر، جنوب خراسان رضوی و شنبه در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، سمنان، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان مورد انتظار است.

بر اثر این مخاطره وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه های موقت و اختلال در تردد وجود دارد.

سازمان هواشناسی اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز به ویژه برای افراد آسیب پذیر، استحکام سازه های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور