مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-11بين الملل

ائتلاف جنبش امل و حزب الله به استواری کوه است


رییس مجلس لبنان اعلام کرد که اگر مذاکرات ترسیم مرزهای آبی با رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه آینده به نتیجه نرسد، لبنان حفاری در آب های ساحلی خود را آغاز خواهد کرد.

- به نقل از الشرق الاوسط، نبیه بری رییس پارلمان لبنان درباره انتخابات پارلمان این کشور و ترسیم مرز دریایی و ائتلاف میان جنبش امل و حزب الله موضع گیری کرد.

رییس مجلس لبنان اعلام کرد که اگر مذاکرات ترسیم مرزهای آبی با رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه آینده به نتیجه نرسد، لبنان حفاری را در آب های ساحلی خود آغاز خواهد کرد.

رییس مجلس لبنان، تأکید کرد که توافق چارچوبی که با امریکایی ها به آن رسیده تنها سازوکار مناسب برای ترسیم مرزها و امکان دادن به لبنان برای بهره برداری از منابعش به دور از عقب نشینی یا عادی سازی روابط است.

او گفت که لبنان بر اساس این توافق آماده ازسرگیری مذاکرات در هر لحظه است و افزود که توپ در زمین طرف های واسطه است اما قرار نیست لبنان تا ابد منتظر بماند.

بری افزود که فرصت پیش رو حداکثر یک ماه است و بعد از آن لبنان بی هیچ تردیدی حفاری را آغاز می کند.

رییس مجلس لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات نیز پرداخت و گفت که برخی در ماه های گذشته در خطابه های انتخاباتی خود سراغ ایجاد تنش های مذهبی و طایفه ای رفته اند و جنبش امل و تاریخ و دستاوردهای آن را زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف جنبش امل و حزب الله به استواری کوه است

ائتلاف جنبش امل و حزب الله به استواری کوه است