مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-11بين الملل

آمریکا در مراکش نشست به اصطلاح مبارزه با داعش ترتیب داد


نشست ائتلاف بین المللی موسوم به مبارزه علیه داعش امروز با حضور نمایندگانی از 83 کشور جهان در شهر مراکش مغرب آغاز به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نشست ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش امروز چهارشنبه با حضور نمایندگانی از بیش از 80 کشور از جمله امارات در شهر مراکش در کشور مغرب آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری عربی مغرب، در این رویداد بین المللی که برای اولین بار در آفریقا به ویژه در شهر مراکش برگزار می شود و سازمان های بین المللی نیز در آن شرکت خواهند کرد، راه های مقابله با تهدیدهای ناشی از انتقال داعش به قاره آفریقا مورد بررسی قرار می گیرد.

این خبرگزاری آورده است: انتظار می رود این نشست فرصتی را برای تمرکز بر چالش های امنیتی پیش روی این قاره، به ویژه منطقه ساحل فراهم کند، بخصوص با توجه به تنش ها و درگیری های قومی که در برخی از مناطق آفریقا وجود دارد و داعش می تواند از آن بهره برداری کند تا این مناطق را به نقطه شروع جدیدی برای عملیات تروریستی و انتشار افکار افراطی تبدیل کند.

به گفته همین منبع، نشست مذکور فرصتی برای بحث در مورد راه های اقدام مشترک در مقابله با تهدیدهای تروریستی در همه اشکال آن و همچنین تقویت استراتژی ها و توانایی های امنیتی کشورهای قاره به منظور تضعیف قدرت داعش و شکست آن فراهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در مراکش نشست به اصطلاح مبارزه با داعش ترتیب داد

آمریکا در مراکش نشست به اصطلاح مبارزه با داعش ترتیب داد