مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-11سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران، تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران، امروز تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در این مراسم اظهارداشت: این شرکت از سنوات گذشته در حوزه مسوولیت های اجتماعی اقدامات ارزشمندی را انجام داده که تحویل دستگاه سی تی اسکن در زمان اوج گیری کرونا و همچنین آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله این مشارکت ها است.

حسن شریفی بیان کرد: در ادامه همکاری حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت، تفاهم نامه همکاری با اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد و در نوبت اول 20 فقره بیمه نامه عمر شرکت سهامی ایران به جامعه هدف این اداره کل اهدا شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان  نیز در این مراسم گفت: یکی از سازمان های متولی در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی اداره بهزیستی است.

عباسعلی اویسی ادامه داد: به موجب این همکاری و تداوم آن، تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار، که مدیران خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان