مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-11ورزشي

توجه به نخبه پروری با کشف استعدادهای موجود در خراسان جنوبی


یکی از راه های موفقیت هیأت بدمینتون خراسان جنوبی این است که با انتخاب رییس جدید برنامه های قبل کنار گذاشته نشود و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف آسیب شناس - ، فریبا مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشور در مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی با تبریک به رضا باقرنژاد که با رأی اعضای مجمع به عنوان رییس جدید هیأت بدمینتون استان انتخاب شد و تشکر از زحمات علیرضا ثانی که زمینه رشد و توسعه بدمینتون خراسان جنوبی را در کشور فراهم کرد، گفت: یک مدیر وقتی برای چهار سال طرح راهبردی ارائه و برنامه های قبلی را با تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف ادامه دهد، موفق خواهد شد.

به گفته وی موفقیت هیأت بدمینتون خراسان جنوبی در دوره جدید هم به ادامه برنامه های قبل و کنار گذاشته نشدن آنها بستگی دارد.

توجه به نخبه پروری وی اضافه کرد: برای توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود باید طرح استعدادیابی و نخبه پروری محور اصلی فعالیت هیأت های ورزشی در استان ها باشد.

وی افزود: ارائه طرح های راهبردی و چشم اندازهای مبتنی بر اهداف متعالی با بهره گیری از نیروهای علمی و تخصصی می تواند زمینه کسب سکوهای قهرمانی توسط ورزشکاران خراسان جنوبی را در عرصه ملی و بین المللی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نخبه پروری با کشف استعدادهای موجود در خراسان جنوبی

توجه به نخبه پروری با کشف استعدادهای موجود در خراسان جنوبی