مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-11سياسي

اتمام حجت دادستان کل کشور با محتکران و اخلاگران توزیع کالا در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارز و کنترل بازار دو عرصه مهمی بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی‎ اژه ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در راستای کمک به دولت جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم بر روی آن ها تاکید کرد و با اشاره به مصوبات جلسه .

- دادستان کل کشور گفت: برخورد با محتکران و اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به صورت ویژه در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارز و کنترل بازار دو عرصه مهمی بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی‎ اژه ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در راستای کمک به دولت جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم بر روی آن ها تاکید کرد و با اشاره به مصوبات جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر افزایش اختیارات سازمان تعزیرات برای مقابله با گران فروشی و احتکار، گفت: دستگاه قضایی با تمام توان در موضوعات مدیریت ارز و کنترل بازار و همچنین مقابله با گرانفروشی و احتکار به دولت کمک خواهد کرد تا از ناحیه سودجویان گزند و آسیبی به معیشت و سفره مردم وارد نشود.

در همین راستا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورات رییس قوه قضاییه تاکید کرد: محتکران و سنگ اندازان در بازار بدانند که با انجام چنین اقداماتی مرتکب جرم خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت دادستان کل کشور با محتکران و اخلاگران توزیع کالا در بازار

اتمام حجت دادستان کل کشور با محتکران و اخلاگران توزیع کالا در بازار