مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-11پزشكي

درمان بیشترین بیمار کرونایی گیلان در بیمارستان بین المللی قائم


به گفته مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج)، با تلاش شبانه روزی کادر درمان و پزشکان و پرستاران بیمارستان بیش از 6 هزار بیمار کرونایی طی این مدت در این بیمارستان بستری شده اند که اکثریت قریب به اتفاق بیماران با حال عمومی خوب به آغوش خانواده بازگشته اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دکتر علی رضا کریم زاد حق امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته سلامت با گرامی داشت هفته سلامت و قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و کادر درمان علی الخصوص در دوران سخت کووید 19 اظهار کرد: یکی از رسالت های بیمارستان بین المللی قائم (عج) تلاش در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت به جامعه است و در این رابطه در بحران کرونا بیشترین خدمات درمانی به بیماران کرونا در بین بیمارستان های غیر دولتی گیلان در این بیمارستان صورت گرفته است.

  وی، فروردین ماه گذشته را سالروز دهمین سالگرد تاسیس بیمارستان بین المللی قائم عنوان کرد و گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز بهداشتی درمانی خصوصی شمال کشور بیشترین خدمت را به بیماران کرونایی در طی دوران بحران کرونا داشته است.

  به گفته مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج)، با تلاش شبانه روزی کادر درمان و پزشکان و پرستاران بیمارستان بیش از 6 هزار بیمار کرونایی طی این مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیشترین بیمار کرونایی گیلان در بیمارستان بین المللی قائم

درمان بیشترین بیمار کرونایی گیلان در بیمارستان بین المللی قائم