مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-11پزشكي

دارو نباید به عنوان زباله معمولی امحا شود/ پاندومی آینده مقاومت میکروبی خواهد بود


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه داروهای اضافه در منازل به هیچ وجه زباله معمولی محسوب نمی شود، گفت: خرید بیش از اندازه دارو از داروخانه ها به منزله از دسترس خارج شدن این داروها برای بیماران نیازمند و تبدیل آنها به زباله در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مریم نوبرانی در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر اینکه تضمین و تامین دارو جزو وظایف دانشگاه در ایام پاندمی کرونا محسوب می شد، اظهار کرد: در این ایام مسؤولان دانشگاه هیچ وقت به این فکر نکردند که پول داروهای تامین شده باز می گردد یا نه و در این رابطه فقط به فکر تامین دارو برای بیماران بودند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی  به قرار گرفتن در هفته سلامت اشاره و تصریح کرد: در این هفته باید به ایمنی کالاهای سلامت محور بیشتر توجه شده و تامین سلامت این کالاها در دستور کار قرار گیرد.

وی به پایلوت شدن زنجان در استاندارد سازی خدمات دارویی با هدف توسعه کیفی این نوع خدمات اشاره کرد و گفت: پنج داروخانه منتخب برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان زنجان ارتقای سواد دارویی مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این رابطه یک گروه پزشکی مشخص آماده ارائه اطلاعات از طریق شماره تلفن 190 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارو نباید به عنوان زباله معمولی امحا شود/ پاندومی آینده مقاومت میکروبی خواهد بود

دارو نباید به عنوان زباله معمولی امحا شود/ پاندومی آینده مقاومت میکروبی خواهد بود