مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-11سياسي

جانباز 70 درصد اهوازی به همرزمان شهیدش پیوست


یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و ایثار از شهر اهواز شربت شیرین شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و ایثار از شهر اهواز پس از تحمل سال ها درد و رنج مجروحیت شهد شیرین شهادت را نوشید و در بهشت میهمات همرزمان شهیدش شد.

این جانباز 70 درصد اهوازی که شهید عبود انصاریان نام دارد پس از تحمل 36 سال درد مجروحیت بیش از این دوران یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و آسمانی شد.

شهید عبود انصاریان در روز 14 دی سال 1346 چشم به جهان گشود و پس از حضور در جبهه در تاریخ پنجم اسفندماه سال 1365 در منطقه عملیاتی بستان مجروح شد.

جانباز شهید عبود انصاریان که در جوانی به جبهه رفته بود در نبرد با دشمن دچار موج انفجار شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

در همین ارتباط عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهید عبود انصاریان یکی از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس اهوازی است که پس از تحمل سال ها رنج ناشی از درد و رنج مجروحیت به خیل شهیدان پیوست.

جانباز شهید حاج مسعود امیری منش، جانباز شهید محمد جوادی، جانباز شهید جمعه باندری، جانباز شهید سیروس(مهدی) رضایی، جانباز شهید اسماعیل شهابی طرفی، جانباز شهید حسینقلی کیان علیخانی، جانباز شهید کیامرت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد اهوازی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد اهوازی به همرزمان شهیدش پیوست