مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-11اقتصادي

طلب 68 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بیمه ها


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این دانشگاه 68 میلیارد و 500 میلیون تومان از بیمه ها طلبکار است که لازم است بیمه ها هرچه سریع تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد کلانتریان ظهر امروز چهارشنبه در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با برخی مدیران ارشد این شهرستان که در سالن جلسات ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارای 668 تخت فعال است که 425 تخت از این تعداد در بیمارستان بزرگ، 111 تخت در بیمارستان آیت الله نبوی، 32 تخت در بیمارستان 580 ارتش و 100 تخت در پایگاه چهارم شکاری قرار دارند.

وی افزود: بیمارستان بزرگ دزفول دارای 500 تا 535 تخت غیر ثابت است که به صورت روزانه خدمت رسانی می کنند و همین امر موجب شده تا بیمارستان بزرگ دزفول از یک بیمارستان معمولی به یک مگاهاسپیتال تبدیل شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به انجام اقداماتی نظیر آنژیوگرافی، جراحی قلب، دیالیز پیشرفته و دیگر اقدامات فوق تخصصی در بیمارستان بزرگ دزفول، عنوان کرد: در تلاش برای توسعه اورژانس بیمارستانی هستیم و ضمن اینکه به دلیل نوسانات ارزی یکسری کاستی ها نیز وجود دارد که قابل برطرف شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 68 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بیمه ها

طلب 68 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بیمه ها