مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-11اقتصادي

مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها موجب کاهش قاچاق و واسطه گری می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها منجر به کاهش قاچاق و واسطه گری در جامعه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در جمع تشکلات کارگری، کارفرمایی و مسؤولان انجمن های صنفی در توضیح اقدام جدید دولت مبنی بر مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان یکی از موضوعات مهمی که در سال های اخیر منجر به افزایش قابل توجه تورم در سطح کشور شده، اختصاص ارز ترجیحی 4200 تومانی برای واردات کالاها بود.

وی با تاکید بر اهمیت همراهی و حمایت مردم در اجرای مناسب طرح مردمی سازی یارانه ها افزود: شرایط و اقتضائات کشور و عدم امکان ادامه سیاست قبلی ایجاب می کرد که سیاست گذاری ارزی دولت شاهد اصلاحاتی باشد و این مبلغ به جای افزایش روند قاچاق و واسطه گری، به مردم تعلق گیرد.

 افزایش قیمتی در حوزه دارو نخواهیم داشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: به طور کلی سیاست اختصاص ارز ترجیحی در سال های گذشته نه تنها به نفع دهک های پایین جامعه اجرا نشد، بلکه منجر به شکل گیری قاچاق، توزیع خارج از شبکه، رانت و فساد گردید که توقف این روند به یک ضرورت تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها موجب کاهش قاچاق و واسطه گری می شود

مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها موجب کاهش قاچاق و واسطه گری می شود