مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-11پزشكي

ارائه خدمت رایگان درمانی توسط تیم BHC هلال احمر زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر و تیم BHC هلال احمر این استان به بیش از 600 نفر در روستای «ویر» خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در حاشیه دومین روز از  مانور خدمات بهداشت، درمان و توانبخشی اضطراری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور بزرگ جمعیت هلال احمر استان زنجان به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و یکصدمین سال تاسیس این نهاد در کشور از 20 اردیبهشت ماه جاری در روستای ویر شهرستان سلطانیه با مشارکت همه تیم های عملیاتی آغاز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: در این مانور که طی دو روز انجام شد ابتدا بر اساس سناریوی تعریف شده، تیم های امداد و نجات اعم از تیم واکنش سریع، آنست، جست و جو نجات، آواربرداری، ارتباطات، اسکان و تغذیه اضطراری در روستای ویر حضور  یافته و اقدام به ارائه خدمات امداد و نجات کردند.

وی گفت: در این مرحله با توجه به سناریویی که نوشته شده بود برای 40 خانوار آسیب دیده اسکان لحاظ کرده شد و چادرهای اسکان اضطراری برپاشد.

به گفته موسوی، برای هر خانواده اقلام زیستی و غذایی 72 ساعت پس از حادثه پیش بینی و تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت رایگان درمانی توسط تیم BHC هلال احمر زنجان

ارائه خدمت رایگان درمانی توسط تیم BHC هلال احمر زنجان