مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-11سياسي

موضع ضرغامی درباره طرح حراج اشیاء تاریخی در مجلس


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مواضع شخصی اش نسبت به این طرح که گفته می شود به حفاری ها و قاچاق آثار تاریخی وجاهت قانونی خواهد بخشید، - اظهار کرد: به هر حال چون ارتباطی با این طرح نداشتم و در جریان آن نیستم، نظری درباره آن ندارم و اجازه بدهید قضاوتی نداشته باشم.

عزت الله ضرغامی می گوید: در جریان طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس ارائه شده است، نبودم و از طریق رسانه ها از آن مطلع شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز پس از رسانه ای شدن طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها که از سوی 46 نماینده مجلس به جریان انداخته شده است، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نظر خود را درباره این طرح اعلام کرد.

ضرغامی در حاشیه صدور شناسنامه بین المللی برای دو خودو تاریخی در ایران، در جمع خبرنگاران گفت: درباره طرح تعدادی از نمایندگان مجلس خبر نداشتم و از جزییات آن نیز بی اطلاع بودم.

ما هم در رسانه ها بندهایی از این قانون را دیدیم.

او تاکید کرد: اگر قرار باشد در حوزه میراث فرهنگی به خصوص در حوزه مهم اکتشاف و حفاری ها که مسأله پیچیده و دقیقی است، وارد شوند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به اشرافی که به لحاظ تجربی و علمی دارد باید نظرات خود را به صورت کارشناسی با نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ضرغامی درباره طرح حراج اشیاء تاریخی در مجلس

موضع ضرغامی درباره طرح حراج اشیاء تاریخی در مجلس