مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-11اقتصادي

چرا برخی افرادی یارانه بگیر مشمول یارانه جدید نشدند؟


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه ها سامانه ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه جدید تدارک می بیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، داریوش ابوحمزه در گفتگویی اینستاگرامی به عمده سوالات درباره توزیع عادلانه یارانه ها پاسخ داد و در مورد چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان اظهار کرد: افرادی که پیش تر، از دریافت یارانه انصراف داده بودند و یا تازه ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند و یا به هر دلیلی جاماندگان دریافت یارانه هستند، نگران نباشند.

سازمان هدفمند سازی یارانه ها طی روزهای آتی سامانه ای را در این خصوص تدارک خواهد دید تا جاماندگان یارانه در آن ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه بعضا پدر خانواده به دلیل تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف داده و اکنون فرزندان به طور مستقل تشکیل خانواده داده اند و نیازمند دریافت یارانه هستند، ادامه داد: جاماندگان یارانه می توانند در سامانه ای که به زودی تدارک دیده و اطلاع رسانی می شود مشخصات خانوار و سرپرست خانوار را ثبت کنند، اطلاعات آنان سنجیده می شود و اگر این افراد جزء دهک 10 نباشند، به آنها یارانه اختصاص خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی افرادی یارانه بگیر مشمول یارانه جدید نشدند؟

چرا برخی افرادی یارانه بگیر مشمول یارانه جدید نشدند؟