موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-11اقتصادي

آبرسانی به 194 روستا توسط بسیج سازندگی عملیاتی می شود


با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی به 194 روستا و قشلاق این شهرستان در دستور کار است که تا پایان دولت سیزدهم عملیاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صاحبعلی اصغری شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: طرح آبرسانی به 52 روستای این شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و آبفای در حال انجام است و خردادماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاها و قشلاقات منطقه خروسلو از تراز 300 جعفرآباد آغاز شده و 6.

5 کیلومتر از این مسیر با تأمین آب پایدار 52 روستا و قشلاق، بخش قشلاق دشت اجرا می شود.

فرماندار بیله سوار گفت: با همکاری بسیج سازندگی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به 194 روستا و قشلاق این شهرستان هم در دستور کار است و تا 30 ماه تکمیل خواهد شد.

اصغری افزود: با هدف تأمین مسکن مددجویان طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی استان اردبیل با کمیته امداد، مسکن محرومان بر اساس سهمیه و نیاز شهرستان ساخته می شود.

وی آب شرب و راه مناسب را مهمترین مطالبه مردم در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای رفع این مشکلات اقدامات مؤثری در ماه های آینده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 194 روستا توسط بسیج سازندگی عملیاتی می شود

آبرسانی به 194 روستا توسط بسیج سازندگی عملیاتی می شود