مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-11حوادث

پیامکی به رنگ جنایت!


مردی که همسرش را در پی اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد مدعی شد همسرم هیچ احترامی برایم قائل نبود و مدام مرا تحقیر می کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر هجدهم فروردین گذشته، آیناز دختر 14 ساله ای که شاهد مشاجره لفظی پدر و مادرش بود، کنار خواهر 12 ساله اش قرار گرفت تا زمانی که سروصداها خوابید و درگیری پدر و مادرش به پایان رسید.

همزمان با آغاز سکوتی ترسناک، آیناز نیز به همراه خواهرش از خانه بیرون آمد و به منزل یکی از دوستانش رفت که در همان مجتمع مسکونی زندگی می کرد و با یکدیگر همسایه بودند.

او قصد داشت برای ساعاتی خود و خواهرش را از فضای درگیری و مشاجره های توهین آمیز پدر و مادرش دور کند اما هنوز مدتی از این ماجرا سپری نشده بود که پیامکی عجیب روی گوشی آیناز نقش بست دخترم مرا حلال کنید! و به همه فامیل هم بگویید! .

دختر 14 ساله با دیدن این پیامک که رنگ جنایت داشت، وحشت زده کفش هایش را پوشید و در حالی که خواهرش را به دوستش می سپرد، سراسیمه خود را به خانه رساند.

او که با چهره ای رنگ پریده قدم به پذیرایی گذاشته بود، پیکر مادرش را دید که کف اتاق افتاده و تکان نمی خورد! هراسان به داخل آشپزخانه دوید و مقداری آب روی سروصورت مادرش پاشید ولی باز هم هیچ عکس العملی ندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامکی به رنگ جنایت!

پیامکی به رنگ جنایت!