مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:472022-05-11اقتصادي

عزم جدی سازمان صمت برای مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاران اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: عزم جدی در سطح استان برای مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از سوی سازمان صمت استان اردبیل ایجاد شده است.

- ، رامین صادقی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از عزم جدی سازمان در سطح استان برای مانع زدایی مسیر سرمایه گذاران اظهار کرد: به صورت مستمر موانع واحدهای تولیدی توسط کارشناسان سازمان در حوزه صنعت احصاء و با ارائه راهکارهای مناسب در جلسات فرعی و اصلی کارگروه تسهیل استانی برطرف می شود.

وی هدف از برگزاری جلسات در واحدهای تولید را بررسی مشکلات تولیدکنندگان را از نزدیک عنوان کرد و افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و شنیدن مشکلات این واحدها و کمک به برطرف کردن آنها یکی از برنامه های جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از وزارت متبوع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین به ادامه تشدید طرح نظارت بر کالاهای اساسی و تنظیم بازار در سطح استان اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور 204 نفر با هدف ایجاد آرامش در بازار و ثبات قیمت ها در قالب 94 اکیپ از مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و بسیج اصناف، کار نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی سازمان صمت برای مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاران اردبیل

عزم جدی سازمان صمت برای مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاران اردبیل