مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-11اجتماعي

افزایش شاخص آلودگی هوا در نقاط مختلف کشور


سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش گرادیان فشار و نفوذ گرد و خاک و وزش باد شدید تا بسیار شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این شرایط جوی روز پنجشنبه در خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، جمعه درسمنان، خراسان جنوبی، جنوب تهران، شمال سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام، بوشهر، جنوب خراسان رضوی و شنبه در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، سمنان، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان مورد انتظار است.

بر اثر این مخاطره وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه های موقت و اختلال در تردد وجود دارد.

سازمان هواشناسی اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز به ویژه برای افراد آسیب پذیر، استحکام سازه های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره را توصیه می کند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ دیگری از وزش باد شدید تا خیلی شدید با خیزش گرد و خاک از شنبه تا اواخروقت یکشنبه (24 تا 25 ازدیبهشت) خبر داد.

این شرایط جوی روز شنبه برای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال فارس و روز یکشنبه در خراسان جنوبی، سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شاخص آلودگی هوا در نقاط مختلف کشور

افزایش شاخص آلودگی هوا در نقاط مختلف کشور