مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-11پزشكي

بستری بیش از 6 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت


مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) گفت: طی دو سال گذشته بیش از شش هزار بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری و مداوا شدند.

- رشت- مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) گفت: طی دو سال گذشته بیش از شش هزار بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری و مداوا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیشترین خدمات درمانی به بیماران کرونا در بین بیمارستان های غیر دولتی گیلان در بیمارستان بین المللی قائم (عج) صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) با اشاره به دهمین سالگرد تأسیس این بیمارستان، ادامه داد: بیمارستان بین المللی قائم (عج) به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز بهداشتی درمانی خصوصی شمال کشور بیشترین خدمت را به بیماران کرونایی در طی دو سال ارائه کرده است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کادر درمان و پزشکان و پرستاران بیمارستان بیش از 6 هزار بیمار کرونایی طی این مدت در این بیمارستان بستری شده اند که اکثر بیماران با حال عمومی خوب به آغوش خانواده بازگشته اند.

دکتر کریم زاد حق با بیان اینکه این بیمارستان در بحران کرونا یک شهید هم از کادر درمان داشته است، اضافه کرد: این بیمارستان به تنهایی معادل کل بیمارستان های بخش غیر دولتی استان گیلان طی بحران کرونا بیماران کرونایی را تحت پذیرش و مداوا قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیش از 6 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت

بستری بیش از 6 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت