مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 00:522022-05-11سياسي

اجرای برنامه «جهش تولید کشاورزی» توسط بسیج جامعه کشاورزی لرستان


مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از اجرای برنامه «جهش تولید کشاورزی» توسط این نهاد در استان خبر داد.

- ، سجاد احمدی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه اقشاری برای خدمت به مردم در بسیج ایجاد شده که یکی از آنها بسیج مهندسین کشاورزی است اظهار داشت: از سال 99، بسیج مهندسین کشاورزی تغییر ماهیت پیدا کرد به بسیج جامعه کشاورزی.

وی با اشاره به آموزش و توانمندسازی فارغ التحصیلان رشته کشاورزی عنوان کرد: برنامه جهش تولید کشاورزی را در استان در دستور کار داریم.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی لرستان بیان داشت: در قالب این برنامه در سه محور زراعی، باغبانی و دام، عملیاتی ارائه خدمات صورت می گیرد.

احمدی با اشاره به فعالیت کانون های بسیج کشاورزی در سطح استان گفت: در این راستا فارغ التحصیلان هر شهر سازماندهی شده اند و ارائه خدمات دارند.

وی بیان داشت: در قالب رزمایش جهادگران فاطمی تا کنون کار واکسیناسیون و ویزیت رایگان 16 هزار رأس دام از سوی دام پزشکان انجام شده است ادامه داد: همچنین در حوزه زراعی و باغی نیز مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی علوم روز کشاورزی را به کشاورزان و باغداران ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه «جهش تولید کشاورزی» توسط بسیج جامعه کشاورزی لرستان

اجرای برنامه «جهش تولید کشاورزی» توسط بسیج جامعه کشاورزی لرستان