مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-12سياسي

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی اردبیل معرفی شد


آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، در این آیین که شامگاه چهارشنبه در اردبیل برگزار شد، فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حضور داشت، از زحمات 2 ساله رضا قاسمی به عنوان فرمانده سابق یگان حفاظت امور اراضی قدردانی و غلامرضا رضاپور در این مسئولیت معرفی شد.

در این مراسم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از مجموعه یگان حفاظت امور اراضی به عنوان مشاور امین سازمان جهاد کشاورزی یاد کرد و گفت: شاخص های نظارت و ارزیابی در استان اردبیل در این بخش باید ارتقا یابد.

نادر تقی زاده دغدغه اصلی در این حوزه را توجه به مبانی پیشگیری در ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی و زمین های کشاورزی اعلام کرد و افزود: نباید اجازه دهیم تا ساخت و سازی رخ داده سپس با حاشیه عملیات قلع و قمع را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در کنار روش های پیشگیرانه، سیستم هوشمند باید در این حوزه راه اندازی شود که قطعاً سعی ما بر این است تا از سامانه های خطاناپذیر نیز استفاده کنیم تا اشتباهات گذشته جبران شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه حق نداریم قانون را به خاطر منافع عده ای تنزل داده و یا از اجرای آن خودداری کنیم، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی اردبیل معرفی شد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی اردبیل معرفی شد