مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-05-12سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین راه اندازی می شود


فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور گفت: تا پایان امسال در کلیه استان های کشور سامانه پنجره واحد مدیریت زمین راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم حسن آبادی شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت امور اراضی استان اردبیل اظهار کرد: قانون حفظ کاربری مصوب 74 در سال 85 اصلاح شده و بخش عظیمی از نارسایی ها و موانع پیش رو برداشته شده است.

وی با بیان اینکه از سال 97 یگان حفاظت امور اراضی توسط نیروهای مسلح تثبیت و اقدامات اجرایی آن آغاز شده است، تصریح کرد: در گام اول ساختار این یگان به ویژه در بخش نیروی انسانی و تجهیزات مورد توجه قرار گرفت تا زمینه مناسب برای جذب نیرو به ویژه نیروهای امریه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در قالب یگان حفاظت فراهم آید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور انتصاب فرماندهان یگان را در استان های مختلف به همراه مدیریت اجرایی و نظارتی، افزایش تجهیزات و امکانات یادآور شد و گفت: همکاران ما با بهره مندی از نیروی ضابط سعی کردند تا به درستی مأموریت خود را انجام داده و برای خرید لباس نیز یک میلیارد تومان هزینه شده است.

حسن آبادی به راه اندازی سامانه های هوشمند و اقدامات راهبردی به شکل نقطه محور در کاهش تغییر کاربری اراضی زراعی و حاصلخیز اشاره کرد و افزود: در کنار مشکل آب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین راه اندازی می شود

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین راه اندازی می شود