مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-12اقتصادي

افزایش دو برابری توزیع مرغ در بازار سنندج


سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج گفت: مصرف روزانه گوشت مرغ در سنندج بین 40 تا 45 تن است که امروز بیش از 90 تن در بازار توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در بازدید شبانه از کشتارگاه مرغ سنندج در جریان وضعیت کشتار مرغ قرار گرفت.

در این بازدید که مسوولان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان سنندج هم حضور داشتند، سرپرست فرمانداری سنندج در گفت و گو با خبرنگاران بر افزایش عرضه گوشت مرغ در بازار تاکید کرد.

عسکری به دنبال گلایه مسوولان کشتارگاه از امتناع دو مرغدار برای ارسال مرغ زنده به کشتارگاه، موضوع را از طریق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مقامات قضایی، جهاد کشاورزی، امنیتی و انتظامی پیگیری و مرغدار را مجبور به دراختیارگذاشتن مرغ به کشتارگاه کرد.

وی تاکید کرد: تامین مایحتاج مردم خط قرمز خود و مسوولان است و با متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی مماشات نخواهند کرد.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج، مصرف روزانه گوشت مرغ در سنندج بین 40 تا 45 تن است که امروز بیش از 90 تن به بازار تزریق خواهد شد.

وی ضمن اطمینان دادن به مردم در خصوص تامین کالاهای اساسی و بخصوص مرغ، گفت: تمام تلاش مسوولان استان و فرمانداری شهرستان سنندج جلوگیری از تنش در بازار و افزایش خودسرانه قیمت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری توزیع مرغ در بازار سنندج

افزایش دو برابری توزیع مرغ در بازار سنندج