مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-12ورزشي

بجنورد میزبان مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان


رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی گفت: مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از 22 تا 23 اردیبهشت ماه در 2 شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مریم جوانمرد، رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از 22 تا 23 اردیبهشت ماه در 2 شهرستان برگزار می شود.

وی گفت: 23 تیم در این رقابت ها حضور دارند که این تیم ها در 2 گروه الف و ب به رقابت می پردازند و تیم اول و دوم هر گروه به لیگ دسته یک صعود می کند.

رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی افزود: 12 تیم در گروه الف در هرمزگان شهرستان بندرعباس و 11 تیم در گروه ب در خراسان شمالی شهرستان بجنورد حضور دارند.

جوانمرد بیان کرد: شرکت بلند سازه شیروان با حمایت تیم شهرستان بجنورد در این رقابت ها است که شامل 6 بازیکن بومی و یک بازیکن غیر بومی است.

وی در ادامه گفت: یاسمن برزگران، عسل جوینی، غزل جوینی، سوگند عطاران، نازنین شمس، یاسمن شمس بازیکنان بومی و مبینا بوجاری بازیکن غیر بومی این تیم هستند.

گفتنی است در 2 گروه الف و ب که در گروه ب، تیم های بلند سازه شیروان، نماینده تهران 4، نماینده تهران 1، نماینده کردستان، نماینده همدان، آکادمی صاراد بابل، زرین صنعت البرز، نماینده نیشابور، امید هشترود، نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد میزبان مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان

بجنورد میزبان مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان