مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-12ورزشي

حضور نوجوانان ایرانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا


مسؤول کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد با اعلام اینکه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان آسیا انتهای خرداد ماه امسال برگزار می شود، گفت: امیدواریم با برگزاری اردوهای آماده سازی نوجوانان کشورمان خوش بدرخشند.

-  مجید ترکان در آیین اختتامیه نخستین دوره از مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: موحد یکی از نوابغ کشتی کشور بوده و باعث افتخار همه مازندرانی ها است، پس همه تلاش خود را به کار می گیریم تا با پرورش نسل جدید کشتی، آینده این رشته ورزشی کشورمان را بیمه کنیم.

وی با اشاره با اینکه بهمن ماه سال گذشته مسابقات قهرمان نوجوانان کشور برگزار شد و استعدادهای ورزشی را سه مرحله به اردو فراخواندیم، افزود: کشتی گیران در سه مرحله اردوی آماده سازی محک زده شدند و و هدف مان این بود تا کشتی گیران در شرایط مسابقه قرار گیرند.

مسؤول کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با توجه به رشد کشتی گیران نوجوان، بحث رشد جسمانی و افزایش وزن برای ارتقا به اوزان بالاتر باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در این مسابقات نیز برخی ورزشکاران یک وزن بالاتر کشتی گرفتند و فدراسیون کشتی با کاهش وزن شدید ورزشکاران مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نوجوانان ایرانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا

حضور نوجوانان ایرانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا