مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-12بين الملل

خواستار حضور گسترده لبنانی ها در انتخابات هستیم / انتخابات تحریم نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان در گفتگو با شبکه الحره درباره آخرین تحولات این کشور و همچنین انتخابات پارلمانی آن اظهار داشت، - نخست وزیر لبنان با اشاره به اینکه انتخابات پارلمانی لبنان تحریم نشده از همه مولفه های این کشور خواست تا حضور موثری پای صندوق های رای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان در گفتگو با شبکه الحره درباره آخرین تحولات این کشور و همچنین انتخابات پارلمانی آن اظهار داشت، دولت کنونی علیرغم وجود نظرات متعدد به عنوان یک تیم واحد کار می کند و همه ما در تلاش برای رسیدن به یک هدف هستیم.

در طول ماه ها کار دولت با چالش های روزانه در همه سطوح مواجه بودیم و به طور کلی دولت تعهدات خود را در زمینه بهبود اوضاع کشور و برگزاری انتخابات پارلمانی و همچنین محافظت از امنیت لبنان و حفظ روابط با کشور های عربی انجام داده است.

نجیب میقاتی درباره اینکه چه کسی ریاست دولت بعدی را در اختیار خواهد گرفت اظهار داشت، امیدوارم کسی که وظیفه تشکیل دولت را در مرحله آینده بر عهده می گیرد یکی از نمایندگان منتخب پارلمان باشد.

27 نامزد اهل سنت در این زمینه معرفی شده اند که اکثر آن ها صلاحیت دارند و مهمتر از همه این است که دولت از جانب پارلمان حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار حضور گسترده لبنانی ها در انتخابات هستیم / انتخابات تحریم نخواهد شد

خواستار حضور گسترده لبنانی ها در انتخابات هستیم / انتخابات تحریم نخواهد شد