مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-12اقتصادي

تعرفه گذاری برای واردات تجهیزات صنعتی اشتباه است


تعرفه گذاری برای واردات تجهیزات و دستگاه های صنعتی وارداتی کار اشتباه و خطایی است که انتظار داریم مجلس و دولت این رویه را اصلاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: فضای کسب و کار باید بیشتر از این تسهیل شده و قوانین مخل مورد رصد، پایش و اصلاح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بهتر است به صورت 6 ماهه عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در همراهی با سرمایه گذاران مورد ارزیابی قرار گیرد، تصریح کرد: مدیرانی که در تسهیل صدور مجوز و اجرای پروژه های سرمایه گذاری بیشترین همراهی را داشته باشند باید مورد تشویق و ترغیب قرار گرفته و مدیرانی که مانع تراشی در این مسیر می کنند، باید معرفی و مورد بازخواست قرار گیرند.

استاندار اردبیل گفت: با یک فرآیند مشخص شایسته است هر 6 ماه مدیران موفق و مدیران ناکارآمد در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی ارزیابی و معرفی شوند تا زمینه ترغیب و تشویق بیشتر مدیران به تسهیل گری در فرآیند تولید شکل بگیرد.

عاملی کاهش فرآیند استعلامات و تسریع در صدور مجوزها را یادآور شد و افزود: شهرک های صنعتی در جایی که زمین وجود ندارد باید به صراحت به سرمایه گذار موضوع را اطلاع دهد تا تأمین زمین از طرق دیگر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری برای واردات تجهیزات صنعتی اشتباه است

تعرفه گذاری برای واردات تجهیزات صنعتی اشتباه است