مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-12سياسي

آرامی: تعرفه آب و برق نباید برای خانوارهای پرجمعیت و کم جمعیت یکسان باشد


تعرفه آب و برق برای خانوارهای پرجمعیت و کم جمعیت یکسان است و این موضوع با سیاست فرزندآوری و ترغیب مردم به افزایش جمعیت منافات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، با اظهار تشکر و خداقوت به مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: به دلیل نیاز عمده مردم به وسایل و امکانات برقی و وابستگی زیاد کسب وکارها به این انرژی، قطع برق مشکلات عدیده ای را برای اقشار مختلف مردم به وجود می آورد.

وی بیان کرد: باید در تابستان امسال با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی مناسب، مشکلات را به حداقل رساند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به توجه وزارت نیرو در تعرفه های آب و برق بر اساس تعداد خانوار گفت: تعرفه آب و برق هم اکنون برای خانوارهای پرجمعیت و کم جمعیت یکسان است و این موضوع با سیاست فرزندآوری و ترغیب مردم به افزایش جمعیت منافات دارد.

لزوم رعایت صرفه جویی در مصرف برق مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان هم که به اتفاق تعدادی از معاونان و مدیران این شرکت با امام جمعه گرمسار دیدار و گفت وگو کرد، با اظهار تشکر از توجه و حمایت های ائمه جمعه و جماعات در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی به ویژه در تابستان و با اشاره به لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامی: تعرفه آب و برق نباید برای خانوارهای پرجمعیت و کم جمعیت یکسان باشد

آرامی: تعرفه آب و برق نباید برای خانوارهای پرجمعیت و کم جمعیت یکسان باشد