مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-12اقتصادي

سرمایه گذاران حوزه اشتغال زندانیان در یزد از مالیات معاف می شوند


در راستای توسعه اشتغال زندانیان، سرمایه گذارانی که در زندان ها برای زندانیان ایجاد اشتغال و درآمدزایی و تولید داشته باشند از پرداخت مالیات معاف می شوند.

- ، غلامعلی دهشیری، صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل جدید اداره زندان های یزد با اشاره به کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان اظهار داشت: ضروری است؛ قضات از تسهیلات ارفاقی قانونی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه زندان باید محلی برای اصلاح و تربیت افراد باشد افزود: بنا به فرموده امام راحل زندان باید مدرسه آموزش و تربیت اخلاق اسلامی باشد و زندانیان می توانند با اصلاح در محیط زندان به زندگی شرافتمندانه بازگشته و افرادی مفیدی در جامعه باشند.

دهشیری با تاکید بر نقش عوامل اقتصادی در بازگشت مجدد مددجویان به زندان تصریح کرد: بهترین بستر برای اصلاح و تربیت زندانیان بحث مربوط به حرفه آموزی و اشتغال زندانیان است چرا که ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در اصلاح و اجتماع پذیری و سازگاری اجتماعی زندانیان و عدم بازگشت مجدد آنها به زندان است.

وی با دعوت از صنعتگران برای ایجاد اشتغال برای زندانیان اظهار داشت: طبق قانون بودجه 1401 نمایندگان مجلس برای اولین بار مصوب کردند در راستای ایجاد و توسعه اشتغال زندانیان، سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران حوزه اشتغال زندانیان در یزد از مالیات معاف می شوند

سرمایه گذاران حوزه اشتغال زندانیان در یزد از مالیات معاف می شوند