مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-12سياسي

خلاهای فرهنگی حوزه عفاف و حجاب رفع شود


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد نگاه واحد به موضوع عفاف و حجاب، گفت: خلاهای فرهنگی موجود در این حوزه باید رفع شود.

- رشت- استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد نگاه واحد به موضوع عفاف و حجاب، گفت: خلأهای فرهنگی موجود در این حوزه باید رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه رهبری در سه دهه اخیر بارها در خصوص شبیخون فرهنگی تاکید کردند، گفت: دشمنان بعد از ناامیدی در بخش جنگ سخت افزاری وارد جنگ نرم افزاری و جنگ فرهنگی و ساخت فیلم هایی که کانون خانواده را نشانه گرفته بود، شدند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بسیاری سنگرهای فرهنگی را رها کردند که این کار باعث شده تنها برخی دستگاه ها متولی عفاف و حجاب شناخته شوند، افزود: همه ما موظف به ترویج عفاف و حجاب و انجام فعالیت های مختلف در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه مبنای کار ما فرهنگی است، بیان کرد: در مسئله عفاف و حجاب باید به کار فرهنگی اهمیت داده شود و احکام دینی و شئونات اسلامی رعایت شود.

عباسی با اشاره به اینکه دشمن از همه ابزارها جهت تخریب عفت و حجاب در جامعه استفاده می کند، تصریح کرد: دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب هماهنگ نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاهای فرهنگی حوزه عفاف و حجاب رفع شود

خلاهای فرهنگی حوزه عفاف و حجاب رفع شود