مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-12ورزشي

از موضع خود کوتاه نمی آییم/ اقدام وزارت ورزش خلاف قانون بود+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی نامه وزارت ورزش به فدراسیون انجمن های ورزشی و واگذاری موی تای به این فدراسیون جهت پیگیری فعالیت های خود، - نصیری گفت: فدراسیون جهانی موی تای تاکنون 5 نامه در زمان های مختلف به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارسال کرده است.

در سال 98 که موی تای از فدراسیون رزمی وقت به فدراسیون انجمن های ورزشی منتقل شد، یکی از همین نامه ها ارسال و برگزاری مجمع جهت تایید اساسنامه و استقلال کاری مورد تاکید قرار گرفت.

در این نامه ها اشاره شده بود که تنها موی تای مورد تایید ایفما یا همان فدراسیون جهانی موی تای با نظارت مستقیم جواد نصیری است.

ضمن اینکه وی مأموریت دارد فدراسیون موی تای ایران را تشکیل دهد.

در نامه فوق اشاره شده بود که چرا افغانستان و پاکستان فدراسیون موی تای دارند، ولی ایران ندارد.

رییس فدراسیون موی تای افزود: در ادامه این روند، دی ماه سال 1400 در نامه ای به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، ضمن اعلام برگزاری مجمع خواستار معرفی نماینده جهت حضور در مجمع شدیم که پاسخی دریافت نکردیم و در نهایت مجمع فوق برگزار شد و با حداکثر آرا اسم انجمن به فدراسیون تغییر پیدا کرد.

متعاقب آن در جریان مسابقات قهرمانی جهان و برگزاری مجمع جهانی گزارش روند کار را ارائه دادیم که مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موضع خود کوتاه نمی آییم/ اقدام وزارت ورزش خلاف قانون بود+فیلم

از موضع خود کوتاه نمی آییم/ اقدام وزارت ورزش خلاف قانون بود+فیلم